3 Eylül 2014 Çarşamba

Gipsy Casual - Bate Toba Mare



İndirme Adresi : Gipsy Casual - Bate Toba Mare


Gipsy Casual - Bate Toba Mare

Maine voi merge la mare sa ma distrez
Mai departe de oras evadez
Nu prea am timp sa impachetez
Iau o apa plata, vreau sa ma bronzez!
In masina dau drumul la radio

Vreau la maxim o piesa misto
Iar in club cand ajung sa se auda din nou!

Refren: (x2)
Tare tare bate toba mare
Hai sa punem fete-n miscare
O zi cu soare, lumea se distreaza
Vara la mare fetele danseaza!

Am vazut-o si-am zis eooo 
Fata asta chiar nu are egoo 
Ne pregatim de party toata Romania 
Atmosfera se incinge aici cu Gya 
Eh, e vineri seara petrecem toata noaptea 
Sambata seara petrecem toata noaptea 
Seara de seara petrecem toata noaptea 
Vino diseara petrecem toata noaptea!

Refren: (x2)
Tare tare bate toba mare
Hai sa punem fete-n miscare
O zi cu soare, lumea se distreaza
Vara la mare fetele danseaza!

Pun mana pe iPhone, dau un telefon 
La doua nu am somn si capu dum-dum! 
Masina vum, vum 
Prietenii mei buni sunt cu mine acum 
Fetele-s pe drum, boy!
Ne vedem oricum sa facem bum-bum
Cand ajung in club intreaba cum-cum
Ochelarii jos sa fac zoom-zoom 
Ochii rosii nu sunt de la fum, fum, fum, boy!

Refren: (x3)
Tare tare bate toba mare
Hai sa punem fete-n miscare
O zi cu soare, lumea se distreaza
Vara la mare fetele danseaza!


0 yorum: